lördag 22 januari 2011

Printermeckande

Och det var där jag fastnade när jag egentligen hade tänkt att ta den där uppfriskande promenaden. För tillfället ger det lika mycket syre med en fungerande skrivare, alltså blev det prio ett idag.

Nästa vecka så här dags är det full fart på workshopen "Nej, nu jäklar..." och är du intresserad finns det fortfarande några få platser kvar.
Du hittar länken till höger.
Det är just till den som jag behöver printern - som för övrigt införskaffades för att kunna skriva ut mitt manus på den tiden det begav sig.
Några sådana har jag överhuvudtaget inte på gång just nu eftersom en karaktär (hur frän hon än är)inte räcker långt, det ska till en drivande story också.

Nu ska jag handla - sedan läsa bloggar.
Från pest till rena nöjet.
Det är bättre än tvärtom.

Inga kommentarer: