fredag 14 januari 2011

Har munnen full av chilinötter,

vilket är det enda godis jag tänker äta framöver.
Det bästa med det är att det inte funkar att äta mycket. När det börjar brinna i munhålan är det nämligen bäst att lägga av.

Hade jag fortfarande ätit med smaskiga saker hade jag just nu petat i mig Polly, Nappar och sådana där döskallar som är röda och svarta.

Jag ser på Dr Phil samtidigt som jag tuggar på mina på mina nötter.
Han säger som det är.
Det gillar jag.

Hur vill ni ha det, serverat direkt och rakt på sak eller inlindat?

6 kommentarer:

Shamrock sa...

Nej nej nej! Ska jag äta nåt' onyttigt ska det vara gott inte plågsamt. Då får det vara....

Anonym sa...

För min del funkar det absolut bäst med rakt på sak.annars går mitt huvud gärna in och lägger till och drar ifrån lite hej och hå.Funkar sådär.../kram jeanette

Åsa Hellberg sa...

Shamrock; men de är supergoda!

Jeanette; haha, ja, jag är nog likadan:)Kram till dig också.

Cattis sa...

Jag vill ha det som DR. Phil säger det. Rakt på sak, ta hand om smärtan det ger och sen börja jobba på det... jobbigt, men effektivt och tillslut blir det bara bra, har jag lärt mig...

kramkram

Suzan sa...

rakt på sak!

Spader Madame sa...

Nej, jag är känslig. Linda in det!