onsdag 5 januari 2011

En Big Mac och fyra timmar senare

öppnar jag min dator och ser att alla andra verkar vara lediga.
Det dräller av nya trevliga blogginlägg.

Jag har oerhört få planer den här aftonen.
Inga alls om jag ska vara helt ärlig.
Nu är ju "inga planer" på intet sätt samma sak som att jag har det tråkigt och jag kan faktiskt inte påminna mig om när jag hade det senast.

Jag är som en lugn och idisslande ko.
Får jag bara vara hemma i min hage är jag nöjd.


Sådana här fina kossor - Highland cattle - hade min lillebror fram till för ett par år sedan.

Vad gör ni ikväll. Ska ni på/ha fest?

4 kommentarer:

Martina sa...

Jobbat idag så det blir soffhäng för mej.

Anonym sa...

Nej, det blir teve samt chips och dip. Känns skönt när snön öser ner!

Anonym sa...

En riktigt vacker ko måste jag säga
Soffan för mig
Kram Sanna

Cattis sa...

Jag gillar ju med min hage på gott och ont;) men jag var på möte och det gjorde mig gott även om jag inte tyckte det just då.

hoppas du får en fin dag i din hage, denna röda dag....

kramkram