söndag 16 januari 2011

Jag har jobbat lite.

Och när familjen nu är vaken ska skurhinken fram.
Jag börjar med att doppa mig själv i den.
Varför jag städar bättre nyduschad vet jag inte, men så är det i alla fall.
Ren Åsa och rena golv går så himla bra ihop på något vis.




Jag fick en fråga om hur sent man kan anmäla sig till workshopen "Nej, nu jäklar..." och det kan man göra till dagen innan (om den inte skulle bli fullsatt innan dess).

Det finns övningsuppgifter att göra innan, så vet du att du kommer att anmäla dig men inte har råd att betala innan du får lön (det har ju varit jul, herregud) så maila mig så kan du få uppgifterna innan.

Info@hellbergcoaching.se

Ps, jag har tittat en stund på Jan Troells "Utvandrarna". Fy tusan för att vara tvungen att flytta till ett annat land. Hade jag själv tvingats till det hade jag allra helst bott tillsammans med människor från mitt eget land. Jag hade velat ha julgran, midsommarstång och hade allra helst pratat svenska. Hade dessutom svenska kyrkan funnits i det nya landet hade jag gått dit så ofta som möjligt.

4 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Här blir det också en städdag, duschad innan;)Önskar ofta jag hade närmre till S holm...hade gäääärna gått på en av dina workshops!

Ta det lugnt med hinken;)
Kramis
Adela

Nilla sa...

Klart man skulle vilja bevara det egna som man är trygg med! Konstigt att så många inte förstår det.

Shamrock sa...

Jag brukar duscha efter städningen

Åsa Hellberg sa...

Adéla; en annan gång får du planera in det:)

Nilla; ja, tänk att det är så svårt att förstå?

Shamrock; skulle tro att det är det vanligaste:)