torsdag 13 januari 2011

En klient kvar,

sedan är den här arbetsdagen till ända.
I morgon jobbar jag på kliniken och sedan är det helg... redan.

Jag är chaufför på lördag natt.
Det passar mig alldeles utmärkt; särskilt när jag inte ens behöver erbjuda det utan istället får frågan.

Nu är det ju inte mitt eget kamratgäng som ska ut och svira, och egentligen är det synd och skam.
Jag kan inte ens komma ihåg när jag var på krogen senast, men det borde väl ha varit någon gång efter milleniumskiftet i alla fall. Säker är jag dock inte.
Frågan är vart 50-åriga kvinnor går för lite rajtantajtan.

Bingohallen?

7 kommentarer:

Shamrock sa...

Tedans kanske?

HOUSE of ADELA sa...

Tror trevliga middagar med blandat mycket folk är roligare än krogen=) Bra sätt att stifta nya bekantskaper;)

Kramen=)
Adela

Sofie B-C sa...

Ja, inte kan jag tänka mig dig på bingo -hur gammal du än blir! Tycker som Adela att middagar med vänner är hundra ggr bättre än krogen! Om jag ska vara riktigt ärlig njuter jag oerhört när jag får en lördagkväll för mig själv med en riktigt god bok ...

Åsa Hellberg sa...

Shamrock; haha

Adéla; ja, men det är ju kul med krog också. Tror jag.

Sofie; du har nog lite mer att stå i än jag med mitt pyttiga ansvarsområde... som dessutom mest hänger på sitt rum:)

Malin sa...

Jag blev verkligen förvånad över din kommentar på bloggen. Jag blev verkligen jätteglad!
Casanovas kvinna är verkligen en superbok!

Åsa Hellberg sa...

Tack, Malin:)

Spader Madame sa...

Lokala bridgeklubben?