onsdag 26 januari 2011

Så där ja.

Klar för idag.
I morgon är det tidig start för att få klart allt till på lördag innan dagens enda klient kommer senare på eftermiddagen.

Jag gillar att jobba på morgonen och när jag skrev manus var det alltid då det gick som bäst.
Efter två var det kört.
Det var då jag behövde sova eftersom jag började skriva då jag fortfarande var utan arbete och lätt svedd efter utbrändheten.
Jag gillar fortfarande att sova en stund om jag har möjlighet, men nu var det ett tag sedan eftersom Coach Hellberg har fullt upp för tillfället.

Jag har just pratat med Sorgebearbetningsinstitutet där vi ska vara på lördag, och de hälsar alla varmt välkomna.
Anders Magnusson - som äger och driver institutet -och jag är inbjudna att att föreläsa på samma större event den fjärde april, av helt olika anledningar.
Ingen av oss visste det när vi träffades i lokalen för ett tag sedan och kom på det när vi pratade om vad som var på agendan för oss båda framöver.
Vi hade båda fått en förfrågan just den dagen.
Visst är det lustigt?

Anyway, var var jag?
Jo, just det, starta tidigt.
Det betyder i sin tur släcka tidigt.
Jag börjar dra ner ljuset nu.
Herre jösses, vad skönt.

3 kommentarer:

Agneta sa...

När kommer du till Göteborg? Jag behöver den där dagen.... Så när när när?! =)

Anonym sa...

Vad bra om att du skrev om lördag, jag kom på att jag inte vet vart jag ska (??). Tegnérgatan, rätt? Ser verkligen fram emot lördagen i massor.

Kaxig Qvinna sa...

Lycka till på lördag och det blir en kanondag. Ledsen att jag inte kan gå den här gången MEN det kanske blir en repris. Kram